Eerste 2 weken in Azië! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Ypma - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken in Azië! - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ilse Ypma - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken in Azië!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Maart 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lieve mensen,

Wauw, inmiddels zit ik al weer bijna twee weken in Azië. En wat je allemaal wel niet kan doen en zien in zo'n korte tijd. Voor mijn gevoel ben ik hier al voor maanden. Alles begint zo te wennen en omdat je zoveel indrukken op doet lijkt het al veel langer dan 2 weken.

Allereerst wil ik iedereen ontzettend bedanken voor de betrokkenheid. Lieve berichten die ik heb gekregen voor me vertrek maar ook nu ik hier zit. Dat doet me heel erg goed. Juist omdat je alleen op reis bent is het fijn om te weten dat er mensen aan je denken.

Mijn eerste dagen begon ik in Bangkok. You hate it or you love it kun je wel zeggen. Heel indrukwekkend en zo verschrikkelijk groot. Al snel kwam ik erachter dat alles op elkaar lijkt hier en je snel verdwaalt haha. Zelfs de local mensen verdwalen. Eerste dag rustig aan gedaan want ik was kapot van de reis. Avonds met 2 Deense en 1 Canadese jongen op pad geweest. Een bijzondere en gezellige eerste nacht gehad. We zijn naar een pingpong show geweest. Amsterdam heeft de wallen, Bangkok de pingpong shows. Voor mensen die nieuwsgierig zijn wat het is, Google het maar even

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 08 Maart 2016
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 1164

Voorgaande reizen:

09 Maart 2016 - 20 Mei 2016

Backpacken in Azie

Landen bezocht: